'The Voice', najprestižnije pjevačko natjecanje u finalu Zlatnog Studija

Među prijavljenima koji su dobili svoju priliku stati pred žiri nije bilo onih bez sluha, odabranih zato da bi im se publika rugala te tako jeftino zabavila. U The Voiceu  traži se glas i zato se timovi biraju samo uhom.

Duet Albine Grčić i Filipa Rudana, koji su u dvoboju treće sezone HRT-ova showa The Voice Hrvatska otpjevali Lovely, hit Billie Eilish i Khalida na YouTube kanalu pregledan je više od 128 milijuna puta!



Podatak je to koji najbolje govori o tome kakav je posao odradila HRT-ova produkcija na ovom, bez sumnje najskupljem i najkompliciranijem, TV spektaklu na ovim prostorima, kako piše  Jutarnji list. The Voice Hrvatska ušao je u finale Zlatnog Studija u kategoriji najbolje zabavne emisije u prošloj godini.

Produkciju hrvatskog Voicea čini tek 20 ljudi, onih koji su svakodnevno u realizaciji emisija. Sve konce u rukama drže četiri urednika, tri producenta, redatelja i osam montažera. No kada se u samom finišu pridruže svi ostali prijeko potrebni ljudi, da emisija izgleda tako spektakularno, poput benda, šminkera, kostimografa… dolazi se do brojke od 120 pa i više.

- I to je otprilike trećina od onoga koliko ih imaju Britanci za svoj Voice, ali mi smo Hrvatska. Mi također imamo problem koji oni nemaju, a to je puno kompliciranije dogovaranje prava na izvođenje nekih stranih pjesama – objasnilo je uredništvo Voicea Jutarnjem listu.



Svaki stupanj showa doslovno je priča za sebe. Kako bi se odradila sezona i pripremilo 12 epizoda i da bi sve bilo spremno za početak emitiranja u prosincu 2019. s poslom se započelo prije ljeta. Od više od 200 prijavljenih kandidata trebalo je odabrati njih 80 koji će stati pred mentorski četverac, koji su u trećoj sezoni činili Davor Gobac, Ivana Vrdoljak Vanna, Massimo Savić i 'starosjedilac' Ivan Dečak.

Među onima koji su dobili priliku stati pred žiri nije bilo namjerno odabranih onih bez sluha da bi im se publika rugala te tako jeftino zabavila. U Voiceu se traži vrhunski glas, zato mentori i biraju svoje timove 'naslijepo', a onda kada popune svoje timove, s ekipom profesionalaca počnu 'brusiti' mlade i neiskusne talente. Ta pozitivnost showa, sjajni kandidati, članovi žirija koji su se odlično poklopili, kao i izuzetna produkcija, u konačnici su donijeli sjajne rezultate showu. I ne samo što se tiče one klasične gledanosti (polufinalnu i finalnu emisiju gledalo je oko 700 tisuća ljudi), već i kada se pogledaju druge platforme, poput društvenih mreža. Pobjeda je u trećoj sezoni na kraju pripala skromnom, izuzetno simpatičnom Vinku Ćemerašu koji je također u finalnom krugu Zlatnog Studija kao najbolje novo lice na glazbenoj sceni.


Mentor i učenik: Davor Gobac i Vinko Ćeremaš, pobjednik 3. sezone The Voice Hrvatska (Foto: Dario Njavro/HRT)

- Neki novi pjevači, za koje se nadamo kako će biti dio naše glazbene scene, kroz show su na najbolji mogući način shvatili svu težinu, ali i ljepotu ovog posla. Shvatili su koliko je rada te stjecanja znanja još pred njima, ali osjetili i svu čaroliju nastupa pred brojnom publikom. Dvanaest emisija treće sezone The Voice Hrvatska realizirano na izuzetno visokoj razini TV produkcije, koje su još jednom pokazale zašto je The Voice najprestižnije pjevačko natjecanje – kazali su za Jutarnji list iz produkcije Voicea.

Svi koji su subotama napeto pratili, a još danima kasnije na društvenim mrežama žustro komentirali treću sezonu The Voicea Hrvatska, svoj glas podrške mogu dati online ili slanjem kupona koji izlaze u magazinu Jutarnjeg lista – Studiju, zaključno s 5. veljače, što je zadnji rok za glasanje.